Ben erkek hissediyorum en son 13+1 di doktora gittiğimde cinsiyeti sordum şuan küçük daha belli olmaz dedi bakti sora erkek olma ihtimali var dedi🥴ben yine merak içinde kaldım tabi şuan 16+1 deyiz insallah haftaya tekrar gidip bakacaz umarim bu sefer kesin bilgi verir🤗