duygusm Burcuklcglu Bize doktor kesin gibi söylemişti, sonra farklı olduğu anlaşıldı 😊 o haftada bebek çok küçük olduğu için yanılma payı biraz daha fazla oluyor. Değişmese bile detaylıyı beklemekte fayda var bence.
Esemsu 12+6 da yuksek ihtimal kiz gibi dedi ama ayni dr arkadasima bu haftada erkek demisti kizi oldu yine de ilk soylenene inaniyor insan saglikli olsunlar da insallah
Baloglum93 Burcuklcglu kız bebekde yanılma olabiliyor ama erkek bebek de pek olmuyor doktor çünkü testislerini görürse yuzde yuz diyor
Gizem3410 Burcuklcglu benım 12 haftada %60 kız demişti doktorum 15 te gittiğimde kız olduğunu öğrenmiştim 💓 doktor ve bilgisine bağli bir durum bu kemık yapısı kalp atıs hızı kızda erkekte farklı oluyor cunku benımkı doğru tahmin etmişti😊
Yaprak_65 BusraVeli ben değil eşimin ailesi hep dile getiriyor günahkar olmamak için bisey demek istemiyorum