Burcuklcglu Güzel anneler acaba 12. Haftada cinsiyet hakkında kesin olmasa da Bilgi vereceklerini söylediler acaba ilerdide değişiklik gösterebilir mi cinsiyet 16 haftaya kadar
bilaloguzunannesi Burcuklcglu 13 haftalıkken erkek dedi doktorumuz hazırlık yapmayın dedi 17+4 günlüğü erkek kesin dedi fotoğrafını da vardı hazırlıklara başlayabilirsiniz dedi 😊
mavera Burcuklcglu doktora göre değişiyor ben kızım olacağını12+2de öğrendim yüksek ihtimal dendi değişmedi 😊
Mom46 Değişir canım bana 13 haftalıkken kız dediler 14+5de erkek demeye başladılar şuan 20 haftalığım kesin erkek 💙
Dilarahalekd Mom46 bana da ilk kız dediler sonra erkek dediler pipi gösterdiler sonra erkek dediler 🤷🏽♀️
Gizalp 12.haftada erkek dedi bakalım ay sonu tekrar gidicem degişecek mi çok heyecanlıyım net konuştu doktor ama hayırlısı
Burcuklcglu Gizalp bende 10 haftalığım 12 haftada öğreneceğiz ona göre alışveriş falan yapmayı düşünüyoruz sonuç değişirim diye korkuyordum ama bakalım hayırlısı inşallah 😘
Yagmur02 Bende 12+2 oldum 2 gün önce hastaneye gittim ikili test için ve cinsiyet %80 kız dedi sonra tekrar bi baktı bi daha kız dedi sonuç ne olur bilmiyorum 🤷♀️
Ozget Benimde yarın 2li testim var tam 12+0 oluyorum cok merak ediyorummm cinsiyeti. Tabi onemli olan saglikla gelmesi kiz erkek hic fark etmez ama cok heyecanli bekleyiş
Gizalp Ozget öyle tabi insan heyecanlanıyor yinede bence doktor eminse söylesin tahminde bulunmasın ben öyle olsun isterdim daha sonra acaba mı oluyor buda kötü
Ozget Gizalp veririm tabiiii insallahhh soylerler yaaa. 12 de tahmin yapiyolar diye biliyorum. Benim doktorum 10. Haftada dediki 2 haftasonra cinsiyettt
Ozget Gizalp goremedik cinsiyeti yuzustu döndü gostermediii. 2li ye girdik ensesi burnu cok iyi masallah. Kan sonuçlarımızda temiz cikar insallahhhh 🙏
Yaprak_65 Bisey sormak istiyorum ilk hamile olduğunuzu öğrendiğinizde hislerim kızım veya oğlum olacak diyenler hisleri doğru çıkan varmi???
Buse91 Yaprak_65 ben🙋♀️ Hamile olduğumu ilk öğrendiğim andan beri erkek hissediyodum yeni öğrendim cinsiyetini erkek👼
berf_16 Yaprak_65 bn rüyamda bile oğlan gördüm herkes kız desede oğlum olcak dedim his ediyodum 🥰 ve oğlum olcak hatta doğuma az bile kaldı 🙏🏻35+4🧿
defnemila Yaprak_65 hayır hep oğlan olcak diye hissettim hatta kız dedikten sonra bile severken oğlum diye seviyordum 😂