Ahuzd bence sezaryen bir doğum tercihi gibi düşünülmemeli. Anne veya bebek açısından sağlıksal açıdan bir sorun yoksa, her şey gayet yolunda ilerliyorsa, doktorunuz da uygun bulduysa adı üstünde normal olan neyse o yapılmalı. Ama en ufak bir sağlıksal sıkıntıda da asla normal doğum konusunda diretilmemeli. Bir kitapta okumuştum, “normal olan doğumdan korkan tek canlı, varlıklar içinde en zeki olan insandır” yazıyordu. Çok hak verdim. Zaman içinde bizi normal olan doğumdan o kadar korkuttular ki o algı yeni yeni yıkılmaya başlandı.