Ahuzd bende ikisinden de aşırı korkuyordum. bebeğim dönmediği için zorunlu sezaryen olacağım. Normal doğumda kesi olmazsa evet mükemmel birşey ama gördüğüm kadarıyla kesi olmayan çok az bir kesim var 😅 yoksa epidural, suni sancı ve kesi olduğunda oda bir nevi operasyon oluyor kimse kusura bakmasın. Benim için doğumda önemli olan normal doğum sezaryen ne olursa olsun ten tene bağlanma ve geç kordon kesimiydi. Burda ten tene bağlanma, normal doğumda yapılıyor falan demişler ama yanlış biliyorlar 😂 ben doktorumla konuştum ten tene teması çok önemsiyorum doğar doğmaz olabildiğince teması gerçekleştireceğiz ve kordonu da tamam dediğinde keseceğim dedi. Doktorunuza, hastanenize göre değişir yani. Sezaryeni de spinal+epidural kombine yapacaklar. Minimum ağrın olucak korkma dedi. Sezaryen öcü değil sadece belki normal doğuma oldukça müsaitsinizdir kolay bir doğumunuz olur buna baksın doktorunuz. Ama aşırı stres ve gerginliğiniz varsa zorlamayın asla bence.