DeryaToprak Ebrudogantemur02 eğer ilk iki ayı lale devri gibi geçirdiyseniz kusmanız baş dönmeniz çok az olduysa erkek olma ihtimali yüksek tecrübeyle sabit😊
Ebrudogantemur02 DeryaToprak maalesef baş dönmesi bulantı tansiyon düşüklüğü çok fazla yaşadım ama bence bu bünyeyle alakalı 😏☺️
DeryaToprak Ebrudogantemur02 doğrudur bünyeden bünyeye değişiyordur ben erkek bebeğe hamilelerin genelde çok rahat geçirdiklerini duyuyorum ilk aylarda ondan öyle bir genellemeye vardım sanırım😊
Deletedmom6 FlkNaz Öyle mi. Kasıklarıma şancı vuruyor . Aha doğurcam diyorum ama birşey yok. Birde kalcam çök agriyor . Çatı kemiği ağrım var
Hiranur Merhabalar kızlar ben 36 haftalık oldum ama doktor hiç gün vermedi bide sezeryan mı normal mı diye de bişey demedı