Mutluluk_ minigimiz ben dün muayeneye gittim 32 hafta 4 günlüktü dün başladık 15 günde bir gel dedi hem kontrol hem nst bakılcak dün ilk nst yapıldı herşey iyiydi çok şükür 32 33 ten sonra başlıyorlar nst ye
ipekveannesi Saadetozd zaten doktorum her an hazır ol dediği için tetikte bekliyorum 😅 karnım çok sertleşiyor yani kasılıyor bazen kasıklarda adet sancısı gibi oluyor ama kısa süreli yalancı sancılar 🙄 bu kadar sizde var mı birşey
Saadetozd ipekveannesi aynilari bendede oluyo ekstra bel ve kalca agrisida oluyo ama canimi yakan bisey olmadigi icin anlayamiyorum basim cok agriyo alakasi varmidir onuda bilmiyorum :)