Saadetozd ipekveannesi aynilari bendede oluyo ekstra bel ve kalca agrisida oluyo ama canimi yakan bisey olmadigi icin anlayamiyorum basim cok agriyo alakasi varmidir onuda bilmiyorum :)
ipekveannesi Saadetozd baş ağrısı sanmıyorum 🤔 benim bulantım oldu birkaç gün hamileliğimin başında ki gibi sonra öğrendim ki bebeğim kanala girmiş
Deletedmom6 FlkNaz Öyle mi. Kasıklarıma şancı vuruyor . Aha doğurcam diyorum ama birşey yok. Birde kalcam çök agriyor . Çatı kemiği ağrım var
FlkNaz Deletedmom6 bende aynı durumdayım kuzum geçen hafta nst de sancım çıktı baya ama şuan yok ve çok ağrılı geçiyor nefes almakta bile zorlanıyorum