Saadetozd ipekveannesi benimde ayni gun:) hic belirtileriniz var mi surekli kendimi dinlemekten bi Hal oldum
ipekveannesi Saadetozd zaten doktorum her an hazır ol dediği için tetikte bekliyorum 😅 karnım çok sertleşiyor yani kasılıyor bazen kasıklarda adet sancısı gibi oluyor ama kısa süreli yalancı sancılar 🙄 bu kadar sizde var mı birşey
Miranmiray Ebrudogantemur02 Evet canım aynen Bende de öyle kucağıma alacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum cinsiyet öğrendin mi sen
Ebrudogantemur02 Miranmiray erkeğe benziyor dedi doktorumuz 12+2 haftalıkken salı günü net öğrenecez siz
Miranmiray Ebrudogantemur02 Bana da aynı öyle dedi😂😂12 haftalıkken erkeğe benzetti ama daha net değil ayın 18inde gidicem inşallah net birşey öğrenirim😂😂😂🤗
DeryaToprak Ebrudogantemur02 eğer ilk iki ayı lale devri gibi geçirdiyseniz kusmanız baş dönmeniz çok az olduysa erkek olma ihtimali yüksek tecrübeyle sabit😊
minigimiz Mutluluk_ nst ye kaçıncı haftada girmeye başladınız ben 32 haftalık oldum hiç girmedim daha
Mutluluk_ minigimiz ben dün muayeneye gittim 32 hafta 4 günlüktü dün başladık 15 günde bir gel dedi hem kontrol hem nst bakılcak dün ilk nst yapıldı herşey iyiydi çok şükür 32 33 ten sonra başlıyorlar nst ye