Sevda1990 NimetMuratTaku Amin zaman gecmiyor ama daha yolumuz cok uzun heycanla bebegimi kucagima almayi bekliyorum😘
zlemAtAcar Sevda1990 evet Can'ım az kaldı 😍😍😍 20. Haftalardan sonra bir anda geçiyor Zaman... Bana öyle oldu 🙈❤
Ngrbrs Sevda1990 bende şaşırmıştım kontrole diye gittim doktorum emin olmadan 16. Haftdan önce asla bilgi vermiyodu fakat bizim kız biraz sabırsız sanırım kızın olcak dedi 😍 içimden geçen oldu tabi önce sağlıklı olması hepimizinki inşallah 🙏
Sevda1990 Bulut2018 Bulut2018 Masallah uzun yolumuz var daha zaman gecmiyorki bebislerimizw kavusalim
Rabiaaa benimde bi oglusum olacak annisler Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah amin ben şuan 16+4 🙏😘