Sevda1990 11 haftalıktan beri her kontrolümüzde açtı bizimkisi hep kızdı artık 17 yiz bu hafta test için tekrar gidicez ama artık yanılma olmaz diye düşünüyorum iilk öğrendiğimizde net değil ama kıza benziyo demişti sonrakilerde hep %99 dedi hayırlısı bakalım ☺🌸🎀