alaelikkran 36+6 22 gunumuz kaldi teyzesi oglum olcak gunler o kadar cabuk geciyorki insallah rabbim saglikla kucagina almayi nasip eder canim 😍
NimetMuratTaku 19hafta 4günlük allah nasip ederse oğlum olacak canım allah hepimizin bebeğini kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻😘😘
Sevda1990 NimetMuratTaku Amin zaman gecmiyor ama daha yolumuz cok uzun heycanla bebegimi kucagima almayi bekliyorum😘
Sevda1990 Bulut2018 Bulut2018 Masallah uzun yolumuz var daha zaman gecmiyorki bebislerimizw kavusalim