Ozgegoktug iki tane ablam var onların yaşadıklarını gördüm, sezeryanda ne kadar zorlandıklarını normal doğumda ne kadar rahat olduklarını gördüm, gittim doğum yapacağım hastanenin doğumhanesini falan da gördüm. Bunlar bana cesaret verdi hiç korku yok içimde 🤗 inşallah da kolay geçer hepimizinki. Ben sanki sezeryandan daha çok korkuyorum ameliyat gibi ya o beni ürkütüyor biraz 😬