Ozgegoktug azicik icimde korkum var daha ne olacagi belli degil ama ister istemez korkuyor insan. Normal dusunmek zorundayim cunki sezeryan olursam annem 10 gun falan kalabilecek yanimda yengem hamile ona da gidecek o yuzden zorunluyum yani. Toparlanamama cocuga alisamama korkusu mevcut o yuzden normal yapip hemen adapte olayim insallah bi an once ayaklanayim istiyorum