Sdylk valla kantoran yağı krem vazelin çok şey denemiştim ama ilk ay geçmedi bir ay sürdü yani o acı emdikçe yara oldu fln acemilik de vardı tabi ilk çocuk bilmiyorum yardımcı olan yoktu yirmi yaşındaydim o zmn bunda da lanolin diye bir krem onerdjler onu aldım geçen gun dogumuma 10 gün kala fln baslayacam sürmeye hakiki zeytinyağı da aldm onu da sürerim bakalım ne olacak ..