Sema1994 Guul ay cnmmm bn 😊yapmistm silik cizgi cikmsti doktoruma resm atmiatm varmi dieee heyecandan 😊oda acele etme demsti 15.gunu bekle demsti ama 30 tl lik olan testten almstm snra pozitif cikmsti insallah seninki de ole olur
gamzecansel Guul ben 21 ekim de aşılama oldum. 30 ekim de test yaptım akşam üstü ve silik çıkmıştı. yani çıkar inşallah vardır. 🍀 hepinize Allâh tez zamanda gönlünüzdekini versin
Osezer minikmucizem1_ benimm hic bir belirtim olmadı sadcee kasık agrisi ve batması vardı ilk asilamam olmamıştı ama Rabbime şükürler 2. Denememizde Rabbim nasio etti 🙏🏻
Guul minikmucizem1_ progestan fitil kullandigim icin belirtiler olsa bile ilac yuzundendir diyorum. Gogus hassasiyeti bide karnim hafif adet baslicak gibi inceden agriyor okadar
minikmucizem1_ Bu gece rüyamdabir kızım olduğunu gördüm onu emziriyordum altını degistiriyordum allah hayretsin ins
gamzecansel minikmucizem1_ belirtiler, sağ tarafımda genelde yatakta sağa sola dönerken hissettiğim bir ağırlık, batma, adet sancısı gibi sancı, hatta tutmadı sandım adet olacağım sandım, ve göğüs hassasiyeti oldu.
Sema1994 minikmucizem1_ aynn insallah guzl sonuc alirsn bnde 1.5 yil sonra hamile kaldm ilk kızımdan snra artk imkansiz hayal gbi geliyordu hamile kalmk ama allahtn umit kesilmz
gamzecansel Guul normal 5 tl lik test kullandım. sağ olasın. darısı herkese herkese inşallah canı gönülden dua ediyorum
gamzecansel Guul markası Oncomed idi gebelik testinin yaptığım. sakın bebetime almayın, yokken bile var gösterdi o beni. ismini de yazayım dedim testin ☺️
minikmucizem1_ gamzecansel bnde arada kasıkta batma oluyor ama çok nadir onun dışında şu an bi agrım yok göğüste dokununca hassas bakalim heyecanla bekliyorum