Guul bu testten hiç almadım yani eğer yoksa bebek orda net tek çizgi olacaksa, tek çizgi değil evet artı şeklinde ben de gördüm silik var yani. benim de öyle idi silikti ama bir çizgi olduğu belli idi. inşallah mutlu haberi verirsin bize. pıhtılaşman var ise yani iğne ya da coraspirine başlayacaksan yarın kan ver ya da pazartesi, ona göre başlarsın kan sulandırıcı şeylere. ama yoksa zaten rahat ol. 🍀