minikmucizem1_ cok özür dilerim canim yeni görüyorum, evet Rabbime sükürler olsun tuttu.
benim icin biraz süpriz oldu, söyle süpriz oldu hic ama hic beklemiyordum yine olumsuz olucak diye teste yapmamistim, 1Hafta bekledim normal adet agrilarim gibi karnimda agriyordu. Adet düzensizligide vardi bende.
1hafta sonrasinda Test yaptim ve Pozitiv cikti cok sükür😇 3 gün pes pese test yaptim..
Allahim istegen herkeze Nasip etsin, Dogumuna kadar güzel gecirmeye nasip etsin insallah💜
hic bi zaman umudunu yitirme, Rabbim verecegi zamani biliyor🌸
Güzel haberlerini Bekliyorum🙂