Ozlem_33 Bebegin esi asagida demek plasenta yani o kanli yapi rahimin agzinda demek. Sizinki kismi mi acaba? Cunku tam kapasa yaptiramazlar hem size hem bebege cok tehlikeli. Zeynep Kamil’de de normal yapmamalilar, yapamazlar. Ben yurt disindayim, burda normale zorlarlar hep ama plasenta asagida diye benim de sezeryan olacak. Hic risk almayin.