Ozlem_33 tabi ki devlette özel de herkese neresi uygunsa orda yapar ama bir risk durumu söz konusuysa ki bu çoçuğunun hayatıysa İnsan elinden geleni yapmak durumunda kalıyor. İlk gebeliginse öğrenir zamanla merak etme. Bende sezaryenden sonra yeni ayağa kalkmışım ilk kez tansiyonum düşmüş ayakta duramıyorum doktordan agri kesici istedim tekrar ayağa kalkmak icin sen de çok kendini dinliyorsun dedi eşim 🤯 biraz kuvvetli olacakmışım. 🤣 ömründe ameliyat olmamış çocuk doğurmamış nasıl bir durumdayım bilmiyor hala dediğine bak. Ama ilk ve sondu. Sonradan öğrendi çok şükür şimdi destek bana ikinci bebisimizi bekliyoruz allah in izniyle seninki de öğrenir zamanla oluyor bazen 😉 sıkma hiç canini rabbim sağlık versin bebeğine de sana da