Ben de aynı hisler içindeyim birkaç haftadır. Doğum yaklaştıkça korku artıyo gerçekten de :/ bir de son muayenede bebeğin kilosu yüksek çıktı 3kiloyu geçmiş, doktor çok rahat 1kilo daha alır dedi 😕daha çok korktum. Salı günü tekrar kontrolum var ozaman konuşmayı düşünüyorum. Sanırım ben de sezeryana yönelicem öyle görünüyo :/ okadar sancı alıp doğuramamaktan sezeryana son anda geçmekten, çok fazla dikişten korkuyorum. Açıkcası bunu normal doğum olarak adlandırmak da çok zor. Saatlerce hatta 24saatten fazla sancı çekip öyle doğum yapmak, çok fazla dikiş atılması bir sürü sorunla karşı karşıya kalmaya normal doğum demek mümkün mü?? Bebeğin ve benim sağlığımdan önemli mi diyorum kendi kendime...