Melteeeem gerçkten korkuyorsan kararını böyle vermekle iyi etmişsin , çünkü bende senin gibiydim aşırı korkuyordum ana eşim herşeyime karıştığı için illa normal dediği için sesimi çıkarmadım ama aşırı korkuyordum ve benim 7 cm açıldı ama son anda sezeryan diye direttim Doğum anından aşırı korktuğum için😒 Yani aşırı korkun varsa böyle karar vermek senin için gayet iyi bir karar.