Evet anneler 38 haftalığım bugün kontörle gittiğimde doktoruma doğumdan korktuğumu bebeğin hayatını riske atarmıyım diye endişelendiğimi falan konuştuk tek tek anlattı suan herseyin normal duruyor ama sende bitiyor normali sen doğuracaksın sezeryan benim isim dedi kolay değil normal Doğum sezeryan da değil ben bunu yaparım diyorsan yapabilirsin ama böyle kararsız olursan olmaz bebek ordan senin gayretinle cıkcak ben sana 10 saat sancı cekcen belki doğuma alıncan ıkın diycem çok yoruldum ıkınamam dersen olmaz dedi kendime güvenim gerçekten bir var bir yok korkuyorum bende bebeğin hayatını riske atmamak icin sezeryan günü aldım hayırlısı nı istiyordum hep ama Buda sinmedi içime sanki keyfe kedere yapıyormuşum gibi geldi ama bilmiyorum sezeryanda ne olur ne biter belki sezeryan çok ağır daha ağrıcak canım ama bilmiyorum allah kurtarsın diye çıktım işin içinden içim rahat değil