canimoglum53
Aldıkları verdiği hizmete değiyorsa zoruna gitmiyoda 😅
Özel hastanelerin en çok şikayet alan yönlerinden biri çünkü.
Çok olmazsam 🙈🙈🙈 Yenidoğan bölümü nasıldı? Bir de doğum sürecinde yanınızda eş yada anne gibi aile bireyi alabiliyor musunuz?