Merhabalar 👋🙂
İstanbul Anadolu yakasında oturan anneler, anne adayları memnun kaldığınız doktor, hastahane yorumlarınızı başlık altında toplayalım😍 mı?
Tecrübelerinizde hamiş annelere, anne adaylarına yardımcı olsun 👭👩👧👦🙏🤲 yol göstersin.
Ben 15 haftalık hamileyim ve şimdilik zeynep kamil hastanesine gidiyorum.
Benim için özel ya da devlet hastahanesi fark etmiyor.
Önemli olan doktor / ekibi ile anlaşılabilmek ve iletişimde olmak. Devlet hastanelerinde böyle bir imkan olmuyor ne yazık ki o yüzden bir yandan da özel hastahane incelemesine başladım.
Yapacağınız yorumlar çok değerli olacaktır 😇 tecrübelerinize açım 🤗