Cokmucokbilmisimne
Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Bu başlık inşallah soru işaretlerimize cevap olur. Sizinde hastaneyi netleştirmenize destek olsun 😊
Arkadaşlarımız mümkün olduğunca yorumlarını esirgemiyor sorulara cevap veriyorlar çok şükür.
Devlet hastanesi tedbirli sayılır.yapılması gereken testleri ya ilgili bölüme yönlendiriyorlar ya da yapıyorlar. Bu yönden artısı iyi.
Ama açıklama ve ya bilgilendirme konusunda iletişimleri yok denecek durumda 🙄 sorarsan ya da peşine düşersen cevap var.
doğum sancısı ve doğuma kadar olan süreçde de yorumları okuyunca kendi adıma tedirgin oluyorum.
Takibim şu anda devlet hastanesinde. doğum sansısı/doğum için donanımlı ve iletişimde olunabilecek doktorun olmasını avantaj olarak gördüğüm için kendi adıma özel hastahane düşünüyorum.