Snur94 Bende Konyalıyım 18+5 deyimiz akademi hastanesine gidiyoruz Alanur güven doktorumuz ogluşumu bekliyorum 💙☺
Ayselllll Tugbakaan merhaba cinsiyet öğrendiniz mi. Bende şükran doğruya gidiyorum 14 haftalik olduk şimdi. Fazlasıyla merak icerisindeyim
Snur94 Aranızda detaylı ultrasona giren var mı Kızlar hangi doktorlarda yaptırdınız ben devlette yaptırmak istiyorum
tazeanneyasemin Snur94 ben yaptirdim devlette detayli ulttason ama yanildilar Erkek dendi bebegimmkiz. Sana bisey gostermiyor Sen sadece yatiyosun ekran sana bile donuk olmuyor😣
Aliirem Ayseguuulll nedense benı hıc bekletmez yanı bı on dk ancadır. randevu aldıktan sonra sıkıntı olmuuor yada benım sansıma hep oyle denk geldı
Seherrr Ayseguuulll evet yoğun bir doktor canım bütün doktorlar aynı olur mu bilmiyorum ama iyi doktor çok hasta mantığı 😊ben hep randevulu gittim hiç beklemedim tam saatinde içeri aldı.
Imraknisa tazeanneyasemin Önceden hospital deydi sonra özel Selçuklu ya geçti. Orası da bize çok pahalı geldi. Oda parası +doğum 1500. Devleti denemek istedim bide 😊
Snur94 tazeanneyasemin yaa bende cinsiyet kesin ama kalbine organ taramasına git başka bi göz görmüş olur Dedi doktor
tazeanneyasemin Merhaba! Kizlar bende 34+1 haftaligim aysel kamere gidiyorum cook doktor DEgistirdim ins dogurmadsn gonlume gore olani bildum😍🙈
Seherrr tazeanneyasemin merhaba canım ben o doktoru hiç duymadım ama için rahat değilse mediva fuat demir hoca var bide onunla görüş derim ☺
Ayseguuulll Aliirem Seherrr daha iki kere gittim ben de randevulu gittim ama genel bi kalabalık olunca bi an gözüm korktu Allah korusun acil bi durumda nasıl olur diye ☺
Hfz42 Bende konya dan 21. Haftamdayım meram tıp adeviye elçi hanıma gidiyorum haftaya detaylı ultrasyona gidecez bakalım oğlusumu bekliyoruz doktorumuz geçen ay ve bu ay erkek olduğunu soyledi
Seherrr Ayseguuulll Allah korusun canım ama acıl durum olursa öncelik her zaman acil olan hastanındır 😊ben kadın doğuma sıra almıştım ilk zamanlar keseyi gormek için randevum vardı saati bekliyordum derken benim arkamda kanamalı bir gebe gelmiş benim haberin yok tabi ben girecekken o hastanın durumu acil olduğu için onu içeri almışlardı o yüzden Allah yaşatmasın hiç birimize ama öncelik her yerde acil hastaların
Aliirem Ayseguuulll korkma fuat beye ulasmak bı ckk doktordan daha kolay zaten kendısı bastan kendı numarasını da verıyor bıraz daha ılerleyen vakıtlerde o da senı tanıyor ona gore bı yol alırsınız
gulanne Seherrr slm canım 32+1 ikinci gebeliğim kızımızı bekliyoruz. Medicana hastanesi Rengin Karataylı ya gidiyorum. Çok memnunum. Konyalı değilim iş nedediyle 1 yıldır burdayız. ❤
Esrase Bende Konya’da yaşıyorum konyalıyım 35+3 günlük hanileyim doğumu Ankara Hacettepe tıp ta yapıcam bebeğimin doğduğunda ameliyat olması gerekiyor şuan ankaradayım Farabi hastanesi mehmet Bardakçı tavsiye ederim