Seherrr Merhaba hepinize bayanlar ben 8+3 haftalık hamileyim siz ne kadarlık oldunuz ? Bu postu açmamdaki amaç konuşalım doktor kime gidiyorsunuz sıkıntılarımız var mı vs vs aklımıza ne gelirse burda birbirimize destek olalım istiyorum ne dersiniz 😊
gulanne Seherrr slm canım 32+1 ikinci gebeliğim kızımızı bekliyoruz. Medicana hastanesi Rengin Karataylı ya gidiyorum. Çok memnunum. Konyalı değilim iş nedediyle 1 yıldır burdayız. ❤
Deletedmom05 Selam canım bende konyalı 😅 22 haftalığız oğlumuz olucak inşallah. Sıkıntmz yok, şükür. Büyükşehir belediye hastanesi ayişe hanıma gidiyorum. Çok memnunum😍
Seherrr Ay maşallah yolu yarılamışsınız siz bana yol gösterin o zaman biz daha çok küçüguz 😄 bende fuat demire gidiyorum şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür 💕
Seherrr Sizde hoşgeldiniz canlar 😊 sizinle aramız yakınmış doktorlarınızdan memnun musunuz herhangi bir sikayetiniz var mı maşallah benim hiç şikayetim yok ara ara mide bulantısı dışında
Imraknisa Selam canım benim 😊 Bizde 26+2 yiz. Aysel Kamere gidiyordum artık devlet hastanesine geçtim Ali Kemal Belviranlı ya
Pero Selam herkese 👋🏻☺ 23+4 deyim konya hospital murat bayram sancaktar a gidiyorum şuan bi sıkıntım yok 🙏🏻