Busra5341 olumsuzluğa her zaman kapılmıyorum sadece o bekleyişin sonunda kanı görünce karmancorman oluyorum. Eşime adet oldum demek artık o kadar zor ki. Eşim, Hayırlısı olsun bitanem Diyince ağlamamak için kendimi zor tutuyorum . İnşallah olacak inanıyorum. Olmazsa bile her şey Allah’tan biliyorum. Tevekkül ediyorum.. inşallah nasip eder allah. Kayıplarına çok çok üzüldüm rabbim karnındaki kucağına sağlıkla almayı nasip etsin kuzum 🙏