Taze_hamis cnm şuanda sanki sende kendimi gördüm benmde olmadı 3 yol ondan sonra doktorlar tedawiler derken hamile kaldim hiç hir sorunum yoktu ya ki 6. Aya kdr ondan sonra misafir aldım iftara çağırdım ve ertesi gün aşırı kanmm geldi ve onu düşürdüm normal doğumla sonra çok üzüldük ilk bebeğimizdo zor olan bir bebekti sonra çok ağladım çok 2 yol geçti aşılama yaptırdım olmadı ondan sonra kendiliğinden hamile kaldım bu başından belli kanamayla geçti aşırı kanamaların oldu Birgün böle kocaman bir kan pirtisi geldi uyurken uyandığımda gördüm ve çok korktum kim görse o pirtiyi bebek sanardi ve çok şükür bebek deildi 3 aylikim o zaman ve doktorlar hastaneler derken birgün hastaneye gittim marsta otryrm ve bana dediki senin yerinde olsam beş dakka burda durmam direk Adana'ya goderm orda daha iyi doktorlar var dedi öle de yaptım ozel kliniğe gittim bu arada20 haftalık oldum kadın bana dediki ben senin yerinde olsam hemen kendime doktor ayarlarım çünkü bebek gelmek üzere her an doğum olabilir gel alalm dedi hayr dedim olmaz dedim sancım yok biseyim yok oradan çıktım başka kliniğe bu adamda arastrmstm çok ii bir doktordu ondn sonra bu doktorda tamam düşük riskin War ama yüksek deil dedi hasyaneye yatırdı beni ve 1 hafta yattm hiç bişe yok kanama vs gelemedi beni hastaneden çıkardı ewde bol bol yatacksn hiç kalkmadan dedi olede yaptım 29 haftalık olduk bak nereden nereye doktor da demsti bu resmen ordaonu birsey tutuyor sanki dedi Allah ya işte 30.haftamdq suyum geldi ve bebeğim geldi doğdu çok şükür kilosu felan iyiydi hersyi yaşadım durumu kritik dediler ama oğlum bana tutundu çok şükür Rabbime savaştı bizim için ve şuanda oğlum 1.5 yaşında ondan sonra ben yine kendiliğinden hamile kaldım kalamiodum ya Allah işte oda düştü ojdan sonra da düşünmedim çok şükür Rabbime bunu nasıp etti bize demem o ki Allah'ın istedikten sonrq hiç bişe karşı koyamaz ol der olur benm hiç olmuoru tedawi olmadan şimdide korunuyorum dusunebiliomsn bebeğim olmuordu şimdide korunuyorum yani olmasın die allqhim herkese hayırlı sağlıklı ewlatlar nasip etsin çok zor tek kalmak çocuklu insanları görünce çok kötü okurdum ama Allah'ıma şükret her zaman için ben hiç isyan etmedim hep sukrettm Allah'ım mükâfatını verecektir hiç bir kycqgi ewi çocuksuz bırakmasın insqllqj çok zor ben çok yaşadım Allah'ım kmsye yaşatmasın Allah'ıma sığın o sana hayrlisini verecektir cnm sadece sabır dirayetli ol Allah'a sığın sana ondan başka kmse yardım etmez Allah'ım kucqgini doldursun inşallah kb uzun oldu belki bir umut olurum dedim hwkkini helal et cnm uzun oldugu için qllahim bebek sesiyle mukafatlandirsn senide inşallah🤲