Taze_hamis Öyle sızladı ki içim. Nasıl güzel arzulamissiniz bir bebeğiniz olmasını. Rabbim en güzel zamanda, en sağlıklı şekilde nasip etsin inşallah size de🙏 Umudunuzu asla kaybetmeyin pozitif olmak, olumlu düşünmek gerçekten bu durumda çok önemli. Rabbim kaybettiğiniz 2 bebeğin de sabrını versin inşallah 🙏