Sadece içimi dökmek istedim.. Bebek isteminin böylesine zor bir şey olduğunu hiç düşünmemiştim evlenmeden önce.. hep hayalimde çocukluğumdan beri anne olmak vardı,sevdiğim adamın çocuğunu doğurmak vardı.. ama olmuyor Allah nasip etmiyor .. 😞 2 kere hamilelik duygusunu tattırdı,2side düşükle sonuçlandı. 😞 çikolata kistim varmış,normal yolla çocuk sahibi olamazmışım.. bütün doktorlar aynı şeyi söylüyor aynı acıyı yüzüme acımadan söylüyorlar, 2 kere kendiliğimden gebe kalabilmemin mucize olduğunu ve tekrar kalabileceğimi kimse umursamıyor... Allah bana ve tüm mucizesini isteyenlere güç,sabır,dayanma gücü versin.. Bir şeyi çok istediğinde ve her ay umutla bekleyişin hüsranla sonuçlandığında, acı her zaman tazeliyor kendini.. hiç dinmiyor o acı.. çünkü her ay yineliyor sana ‘yine olmadı’ diye.. Rabbim bekleyen isteyen herkese en kısa zamanda mucizesini yaşatsın.. Adet oluşumuzda yine olmadı diye her ağladığımız günleri rabbim 9 ay boyunca adet olmamayla o kanı görmemeyle elimizi karnımıza koyup bebeğimizi sevmeyle mükafatlandırsın inşaAllah 😞