Necati beye gecen hafta gittim, güleryüzü, Ve en önemlisi özenli muayenesi beni çok memnun etti. İlk doğumumu özel hastanede yaptım, kısmetse bunuda aynı hastanede.Ama Ankarada olduğum sürece hep Necati beyi tercih edicem. Muayene sırasında, hocam resmen fanlarınız var, sıra bulmak çok zor dedim, kahkaha attı 😅ve sabahtan gelip sıra alıpta muayene olabilirsiniz dedi.😄