Bhilalay Deletedmom0990 yok yok her doktor aynı değil sonuçta. Siz necati beye gidin eminim ki çok seveceksiniz 😊
akrky Ben memnun kaldigim bi kaç doktoru daha eklemek istiyorum necati bey dışında 😊 tuba memur, fatma salih, ulaş çali,gamze yılmaz ben artık son haftalarda olduğum için randevuda çok sıkıntı yaşıyorum 2 günde bir kontrol istiyorlar çünkü 😊
Damla2557 Kızlar merhaba. Ben etlik Zübeyde hanıma gidiyorum. Ama her ihtimale karşı şehir hastanesine de dosya açtırmalı mıyım. Bir kere gitsem yeter mi. Arıyprum doğumda etlikte sıkıntı yaşarsam direk oraya gidebilir miyim? Bilgisi olan var mı?
Aycalya Bir şehir hastanesi efsanesi olarak bende Necati beye gidiyorum 😀 Sağolsun çok kibar iyi ilgilenen bebeği güzel inceleyip detaylara kadar bakıp en kötü şeyi ihmal etmiyo çok memnunum☺️
Eda1985 Deletedmom0990 günaydın.bende etimesgutta gidiyorum şehir hastanesine.bildigim kadarıyla şehir hast. özel oda yok malesef.ilk kontrollerde bende sormuştum.sonradan değiştiyse bilmiyorum.ben ikinci doğumunda başka hastanede tutmuştum 200 liraydı. Burda sordum zaten odalar özel gibi olduğu için yok demişti ordaki hemsire
Deletedmom0990 Eda1985 hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ben iki doktor değiştirdim etimesgutta sıfır ilgi
Eda1985 Deletedmom0990 bende necati beye gidiyorum ama randevü bulmak zor oluyor .hastası çok olduğu için ama danışmada direk necati bey iki hafta sonra gel demişti diyorum😊bayan doktorlar sanki biraz daha egolu oluyorlar.ama yinede diğer gittim hastanelerden daha iyi şehir hastanesi.hic olmazsa randevusüz bile gitsem mutlaka muayene olabiliyorum
Eda1985 Deletedmom0990 hasan ağırlara ben cok eskiden gitmiştim.hastaneden taşınmadan önce yaşlıca bi doktor dimi?hiç memnun kalmamıştım çok ilgisiz alakasız.bend e polip vardı.isterseniz yaparız ister yapmayız ,bisey soruyorum ister yaparız ister yapmayız diyip duruyor başından savmak icin.ben hangisi doğru olduğunu bilsem zaten sana gelmem dimi.hangisi ıyi diyorum ben bilmem siz hangisini derseniz felan dedi bi yol göstermedi başka doktora gittim bende
Deletedmom0990 Eda1985 aynn canm anlıyorsun değil mi beni ilk bebek ve ne yapacağımı bilsem sana gelmem
Eda1985 Deletedmom0990 dogru doktor çok önemli.ilgilenmesi,doğru yöne yönlendirmesi,güler yüzlü olması.ilk olduğu için bi panikliyor insan.bide benim eşim herzaman izin alamıyor çoğu zaman yalnız gidiyorum.sehir hast.devamli gittiğin ve drlarının tavrını az çok öğrendiğim icin daha bilinçli gidiyorum.Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın canım.bende etimesgut piyade mahallesindeyim buarada😊