Berivan06 Sezaryan doğumu için kaçıncı haftada alıyorlar ben ilk dogumumu Adana’da yaptım tam 38 de aldı doktorum buda şuan 34+4 ama bende daha doğru düzgün doktora denk gelemedim yaaa napacam bilmiyorum 😔😔
Esra2506 Elifelif1 Necati beye nasıl randevu aldınız? Ben mhrs den veya 182 den aldığımda poliklinikte başka bi doktor {asistan galiba } bakıyor. Siz nasıl randevu aldınız. Ben de almak istiyorum
callme Elifelif1 Ankara şehir hastanesinde doğum için doktor seçebiliyor muyuz? Eğer seçemiyorsak erkek doktor girme şansı var mı? Bu konuda bilginiz var mı?
Zera16 Deletedmom0990 berbat bir doktor o yaa kuzenim öve öve bitiremedi bende ilk oğlumda ona gittim hiç birşey söylemedi doğru düzgün birdahada gitmedim