Kesinlikle şehir hastahnesinde necati beye gitmelisiniz arkadaslar. O kadar ilgili bi doktor ki özelde gittiğim doktorun daha beni elimden tutup sedyeden kaldırmışlığı yoktur. 30 haftadan beri oraya gidiyorum 40 haftam doldu artık bi kaç güne doğumum olur inşaallah o zaman doğum tecrübelrimde yazarım inşaallah. Ultrasonda bebeğimi görünce benim kadar heyecanlanan bi doktor yani 😊 Ve 3 gün önce kadındoğum acile gittim ordaki doktor hemşirelerde gayet ilgililerdi canım kuzum diye konusuyolardı hep belki bazılarına göre bunlar bişe ifade etmez ama beni aşırı rahatlatan kendimi onlara daha rahat bırakmamı sağlayan şeyler. İnşaallah doğumda da bu zamana kadar ki gibi ilgili doktorlarlar ebeler denk gelir 👍