Deletedmom0990 benim suyum fazla diye her gittiğimde kan aldırdı belirlenemeyen birşey var mı diye araştırdı durdu. Sürekli gittiğimde uyardı suyun fazla suyunu beklemeden gel diye iyiki de uyarmış, iyiki dikkat etmemi söylemiş. Nst sonucumda sancım çıkıyor diye evin uzaksa yatış vereceğim yetişemezsin falan der benim yerime tedirgin olurdu. Çok çok ilgili bir doktor çok doktora gittim orda ama necatiye bey gibi değil hiç birisi kesinlikle tavsiyemdir.