Benimde merak ettiğim birada doğum yapan var mı?? Sezeryan veya normal??prenses gibi davranmalarına gerek yok vicdanlı anlayışlı mi hemşireler??ebeler?? Gidip pişman olan var mı?ben kontrollere gidiyorum ama doğumda kötü muamele görmek istemiyorum sonuçta orada tek oluyorsunuz,ilk tecrübesizlik üstüne ekleniyor falan falan