Gizem3410 devlet hastanesindeki kadın doğum doktoruma gittim zaten o en başından beri kontrol ediyordu özele de gidiyorum ama devlette ücretsiz yapılan birşey için para vermek istemedim ki benim özeldeki doktorum normal testleri falan da para vermemek için devlette yaptır diyo. Normal 28. Haftada gittim dedim iğne yapalım demiştiniz diye oda tamam yarın gel yatış yapalım dedi. Ertesi gün sabah gittim yatış yaptı nst ye bağladılar önce 30 dk falan sonra iğne geldi yaptılar kabadan 30 40 dk sonra da çıkışımı verdiler öğle arasına girmeden halletmiş oldum