gozde_1 Bizdede kan uyuşmazlığı var 28-30 haftaları arasi aşıyı yaptırman gerekiyor. Devlet bunu ücretsiz olarak karşılıyor fakat doktor kontrolüne gittiğin gün yanında muhakkak eşinin ve senin kan grubunu belgeleyen kart olur laboratuvar sonucu olur herhangi bir belge goturmen gerekiyor o belgeleri goturmezsen aşıyı yapmıyorlar. Doktor, sana bir tane belge veriyor ,sekreterden aşı için günübirlik kayıt actiriyorsun sonra o belgeyle birlikte dogumhaneye gidiyorsun eşinin ve senin kan gruplarını teyit eden belgelerleride orada sekretere veriyorsun adını yapıyorlar.