gozde_1 devlet reçeteyle yazıyor eczaneye giderseniz 500 gibi fiyat çıkartıyorlar ama eczacılar odasından mi ne alınıyor(ankarada oyle almistik)onlar ya reçetenin fiyatı kadar 60 70 gibi bisey diyor ya da muadili var ücretsiz diyor,ben muadilini almıştım,sonra gidip acil de vuruliyorsunuz, ayrıca bana buza sarıp vermişlerdi hemen yaptır demişti hepsi öyle mi bilmiyorum sanırım soğuk dolaplarda tutulan bişeydi,,