Rukeys bende Fatmanur hanıma randevu aldım gerçekten herkesin çok memnun kaldığı bir doktor çevremdeki herkes centrala gidiyor tavsiye ederim randevu almakta bile zorlandım bir ay sonrasına alabildim geçici olarak başka hastaneye gittim randevu tarihim gelene kadar küçüğümü görim diye