Rukeys Merhabalar... Anadolu yakasında özel hastaneye giden arkadaşlar doktorunuzdan memnun musunuz? Önerir misiniz🙏🏼
GurbetBejnazelik nilo81 ben ataşehir memorıla gidiyorum banu hanım var,çookk ilgili çok tatlı bi bayan 🤗
Bensuu Rukeys kaynarca medicine hospital hale hanım mükemmel ablam 3 doğumunu yengemde yeni doğum yaptı, kesiblikle gitmelisin, ben esenlerdeyim yakın olsa bende gidicem ama malesef yolda doğurmaktan korkuyorum😍
elyasss Rukeys bende pendikte oturuyorum 🤗 Pendik Bölge Hastanesine gidiyodum şimdi Emsey'e geçicem çok güzel bi doktor buldum ☺
Gamse Rukeys kartaldaysanız size direkt tavsiyem umut hastanesi fatih bey.. ben kızımı onda tamamladım doğumumu şimdi ikinciye yine ona gidiyorım o kadar naif o kadar kibar halden anlayan bir doktordur ki sakinliğiyle tecrübesiyle gözüm kapalı tavsiye edebileceğim bi doktordur👍🏻
Edos Rukeys kartal cevizlide vera hastanesine gidiyorum didem hanim guler yuzlu sorduklarinin hepsine guler yuzle cevap alıyorsun hastasi var baya. Ben memnunum dogum ucretide normal
alewer06 Filee Sancaktepe de oturuyorsan Ümraniye çakmak Erdem de Yasemin Çakar kement var çok iyi bi doktor kesinlikle öneririm muayene ve Doğum ücretide çok uygun
mervezegem77 Evet öneririm. Medipol koşuyolu Dr Perihan Özden. Çok tatlı bi doktor. Muayene ücreti de 140 tı sanırım.
Cansummm elyasss bende emsey e gidiyorum yeni gelmeye başladım. Bulduğunuz Dr un adını öğrenebilir miyim?
Filee gizem3443 bende bi ara via düşünmüştüm aslında ayse diye bi dr varms yorumlari hic iyi degildi vazgectim siz nereye gidiyosunuz
MeryemFatih gizem3443 benim arkadaşım orda doğum yaptı ve çok berbat bi hastane imksnınız varsa başka bi yere gidin
Aysun2834 Rukeys bende Fatmanur hanıma randevu aldım gerçekten herkesin çok memnun kaldığı bir doktor çevremdeki herkes centrala gidiyor tavsiye ederim randevu almakta bile zorlandım bir ay sonrasına alabildim geçici olarak başka hastaneye gittim randevu tarihim gelene kadar küçüğümü görim diye