Silasahin-1207
Bebeklerin annelerinin karnındaki solunumu, akciğerleri yoluyla yapılmaz. Sizin de bildiğiniz gibi solunum oksijen alınıp karbondioksit verilerek gerçekleştirilir. Bebekte bu durum farklıdır. Bebek anne kanından doğrudan oksijen alır ve yine doğrudan ihtiyacı olmayan karbondioksiti anne kanma bırakır. Başka bir deyişle solunumunu annenin akciğerleri aracılığıyla yapmaktadır.### ###
https://scholar.google.com.tr/scholar?q=gebelikte+sigara+kullan%C4%B1m%C4%B1&hl=tr&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart#d=gs_qabs&u=%23p%3DMzVpaPhxl5kJ
Siz kendi bebeginizi zehirliyorsunuz die başlalarınında zehirlemesine neden olmayin evet bizler vicdanli anneleriz masum bebeklerin sirf bizim keyfimizden dolayi zehirlenmesine musade etmiyoruz. Sağlıkçı bi anne adayı olarak yaziyorum bunları. Kendime verdigim zarardan kendim sorumluyum ama ben sigara kullanip masum bir bebegin ölümle bile sonuclanabilecek bir duruma düşmesinin savunulmasini yanliş ve vicdansizlik olarak buluyorum .