dilaracalik29 canım bebeğine zararlı olduğunun sende farkındasın herkesten iyi biliyorsun burda kimsenin sana akıl vermesine ihtiyacın yok ve kimsede seni yargılayamaz , sonuçta kendi bebeğinin sağlığı pahasınada olsa içiyorsan demekki gerçekten zor senin için bırakması , dediğin gibi en azından azaltmışsın burda konuşulanları takma doktorun sorun yok diyorsa ki zaten benimkide günde 3-4 tane içebilirsin dedi , bende nikotini zifiri 0,4 olandan içmeye başladım ( Winston silender gri) sonra canım çekiyordu ama bulantılar vardı diye bıraktım yoksa içerdim ben sana içte demiyorum içmede demiyorum , sonuçta sen kendini bilirsin herkesin iradesi bir değil insanlar bunu anlamıyor. Sen canını sıkma canım 🙏🏻🙏🏻