3yavruannesi kimse kimseyi suçlayamaz elbetteki bir anne kadar kimse düşünemez bebeği, ama söyleyende kendisi için söylemiyorki,evet biraz kaba şekilde demiş ola bilirler . Ben dediğim gibi kullanmıyorum sigara ama bi garip oldum ya😔 daha doğmadan bi anne karnında,en güvenli hissettiği yerde bile en zararlı şeyle olması. Normalde biri sigara çekince yanından uzaklaştırırken, şimdi onu içeri insanın kendi göndermesi. Evet bu durumu yaşamasamda zor olduğunu tahmin ede biliyorum, ve kimseyide yargılamam,suçlayamam bu yüZden. Ama işte insan bi garip oluyor dediğim gibi. Allah hepinizin yardımcısı olsun inşallah yatarsınızda kalktığınızda tiksinmiş olursunuz hepiniz, değil hamilelikte bundan sonra hamilelik yaşasanıza yaşamasanızda hayatınız için zararlı, evlatlarınızla doya doya yaşamak için inşallah bırakırsınız hepiniz aminn