Gebelık testını yaptım adetten 3gun onceydı sılık cızgıyle ogrensım ardından o surese keseyı gorene kadar gunde 3tane 0.1lık ıctım kestı gordugumun erteaı gun zaten 0.1ıcıyorjm tatmın etmıyor hıc ıcmeyım bebege yAzık dıe dusundum Gelısım gerılıgı,dusuk rıskı herseyı tetıkledıgını aklıma getırdım hep yaklasık olarak 8gundur agzıma surmedım ılk3gun yemeklerden sonra asırı zorladı ama sıktım dısımı gecıcek dıe hep su ıctım sakız cıgnedım,sonra zaten alısıyorsun suan yqnımda ıcselerde ıcmıyorum ıstemıyorum vıcdqn olarak rahatım