Badevehande Gulfem07 canım sezeryan 7 kat kesiyorlar bastırınca ağrıyor tabi yatınca hemen ağrımıyor ama uzun süre yatamıyorum
Gulfem07 Badevehande himm ne biliyim kimi de diyor 1 haftada geçiyor ağrılar neye gore değişiyor ki sonuçta katılıyorsun bana göre de hemen geçmemesi lazım 20 lik disimi çektiklerinde bile 3 tane dikiş vardı da 1 ay da geçmedi ağrısı değil ki karnımda 10 cm kesilecek sanırım ki kat kat 😐😐
kirpapatyasiii Herşeyi özledim gezmeyi diyet yapmak zorundayım yemek yemeği ama en önemlisi de evimi özledim ben 😏
Cansuyildirim Temizlik yapmayı kahve sigara yapmayı sorumsuzluğu özledim şimdi hep bi diken üstü bebiş iyi mi diye 🤦🏻♀️
gzm_42 Bsr37 tahminen 25 30 gün sonra fln rahatca yattım cnm bicak yarasi anca topluyo kendini ama vucuttan vucuda da degisebilir sezeryani cok abartmislardi bana ben cok korkmustm ama korkulacak hcbsy yok eski yasantima geri dondum elhamdulillah😊
matrushka Zeyzey90 Öyle demekten zevk alan bi kitle var. Bunlar iyi günlerin, uyu uyu ararsın bu günleri, gez gez ararsın bu günleri. Bu cümleyi kurduran psikolojiyi az çok tahmin ediyorum da söylemicem.
Zeyzey90 matrushka Bizim milletimizin hamurunda kendisi zorluk çektiyse karşısındakine de zorluk çekeceksn demek var. Kolaylık dilemek yok malesef😄
Badevehande Gulfem07 şöyle o keskin ağrı 1 haftada geçiyor işlerini rahat yapıyorsun o doğru . Ama ameliyat oluyorsun yanı illaki ağrı oluyor
Tazeanne0134 matrushka bende kocamı çok özledim çünkü annemin yanındayım eşim İstanbul'da doğuma yakın gelecek kısmetse zorunlu olarak geldim buraya başka çarem yoktu onun dışında yüz üstü yatmayı sırt üstü yatmayı şırdanvs yemeyi