Son zamanlarda aşırı şiştim gibi geliyor yemek yemek bile çok zor. Rahat rahat oturup kalkmak, yemek yediğim zaman rahat olmak, uyurken sağa sola döndüğümde uyanmamak :) giydiklerimiz rahat rahat olması, rahat hareket edebilmek, dışarı çıkmaya üşenmemek... insan eski hayatın çok arıyo gerçekten de ama şükür buna da evlat sahibi olmak isteyip olamayan çok insan var hepsi geçici. Çocuk doğduktan sonrası için de içimi karartmıyorum şahsen ne olucaksa olacak yapıcak bişey yok. Sağlıklı olalım huzurlu olalım da...