Badevehande Keşke böyle söylemek yerine “ben yapamadım ama inşallah sizin süreciniz benimki gibi olmaz” deseniz.
Bana da “gez gez çocuk olunca gezemeyeceksin şimdi süslen sonra bakımsız olacaksın çocuk huysuz mızmız oluyor sana hiç rahat vermeyecek görürsün” vs vs diyorlar, saolun felaket tellallığınız için diyorum😂 gayet de gezen tozanlar var, eşiyle tutkulu ilişkisi devam edenler var, çocuğu köşe yastığı gibi çok uslu olanlar var. HERKESİN YAŞADIKLARI SADECE KENDİSİ İÇİN GEÇERLİ. Moral bozmayalım daha iyi olmaz mı😊🙏🏻💖